img

Blog Details

img
Business

Google shtyn ndryshimet e Chrome, pasi mund të kenë ndikim të madh në reklama

Administration / 5 Dec, 2022

Avokati i zhvilluesve të kompanisë për Zgjatjet e Chrome, Simeon Vincent ka njoftar se Google nuk planifikon më të fillojë të çaktivizojë standardin e vjetër të shtesave të shfletuesit Chrome në janar.
Kompania është aktualisht në procesin e kalimit nga standardi i zgjerimit Manifest V2 (MV2) në Manifest V3 (MV3), për të cilin Google thotë se do të përmirësojë sigurinë dhe performancën e shfletuesit të saj. Kritikët, megjithatë, kanë pohuar se MV3 do ta bëjë më të vështirë funksionimin e shtesave të bllokimit të reklamave.

Ish-kolegu im Corin Faife shkroi një shpjegues të shkëlqyeshëm për polemikën në fillim të këtij viti. Por TL;DR është se MV3 ndërron një API të fuqishme të përdorur nga shtesat e bllokimit të reklamave të quajtur Kërkesë Ueb me një tjetër të quajtur Kërkesë Neto Deklarative. Kjo e fundit i jep më pak fuqi shtesave të bllokimit të reklamave në një përpjekje për të minimizuar rreziqet e sigurisë, por kritikët argumentojnë se kufizon veprimet që mund të ndërmarrin shtesat legjitime për të mbrojtur privatësinë e përdoruesit. Pjesa e Corin ia vlen të lexohet për një shpjegim më të plotë.

Që nga fundi i shtatorit, Google kishte planifikuar të eksperimentonte me çaktivizimin e MV2 në kanalet Canary, Dev dhe Beta të Chrome duke filluar nga janari 2023, të zgjeronte eksperimentet për të përfshirë lëshimet e qëndrueshme të shfletuesit në qershor 2023 dhe të ndalonte ekzekutimin e shtesave MV2 tërësisht në janar 2024. Por që nga 9 dhjetori, ajo po shtyn eksperimentet e janarit dhe po vendos "nën shqyrtim" piketa të ardhshme.

Në postimin e tij, Vincent thotë se afati kohor është shtyrë për të adresuar reagimet nga zhvilluesit. "Ne kemi dëgjuar komentet tuaja për sfidat e zakonshme të paraqitura nga migrimi, veçanërisht paaftësia e punonjësit të shërbimit për të përdorur aftësitë DOM dhe kufiri aktual i vështirë për jetëgjatësinë e punonjësve të shërbimit të zgjatur," shkruan ai. "Ne jemi duke e zbutur të parën me API-në e dokumenteve jashtë ekranit (të shtuar në Chrome 109) dhe po ndjekim në mënyrë aktive një zgjidhje për këtë të fundit."

Ndërsa zgjerimi rival i fokusuar në privatësi, Ghostery ka kundërshtuar ndryshimet e MV3, vlen të përmendet se ata kanë mbështetjen e Adblock Plus. Por bllokimi i reklamave është një temë e ndjeshme kur bëhet fjalë për Google, duke qenë se reklamat ende ofrojnë kaq shumë nga të ardhurat e kompanisë. Dhe meqenëse ndryshimet po bëhen në projektin Chromium dhe jo vetëm në Chrome, ato ka të ngjarë të ndikojnë në shfletues të tjerë si Edge, Brave dhe Opera.

Pavarësisht vonesave, duket sikur Google nuk ka plane për të hequr plotësisht migrimin e tij në MV3. Vincent thotë se Google do të shpallë një "plan dhe orar të përditësuar të largimit" në mars të vitit të ardhshëm.

0 comments